TIMEPRO

PARTNER PRO IS A IDENTIFIKACI

NavigacePRODUKTY - PPS Pro Správa dokumentů

PPS PRO - DM - Správa dokumentů

Modul, který se prolíná celým ERP systémem. Zajišťuje možnost uložení jakéhokoli souboru do databáze, a to až na úroveň dokladu či pozice dokladu. Zároveň poskytuje celkový přehled uložených dokumentů ve virtuálně vytvořené adresářové struktuře.


ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI

PŘEHLED VYUŽITÍ

  • Každý soubor je uložen v databázi
  • Uložit je možné soubory všech typů:
    • e-mail
    • PDF
    • MS Excel
    • MS Word
    • atd.
  • Uložení souboru až do úrovně dokladu (záznamu)
  • Otevření a uložení přiloženého souboru v rámci PPS Pro probíhá plně automaticky – procházení složkami a soubory obdobné skutečné adresářové struktuře

  • Při tisku jakéhokoli dokladu je možné zvolit Uložení do modulu DM, kdy se soubor vygeneruje (například PDF) zároveň uloží jako příloha k záznamu do databáze
  • Možnost správy verzí přiložených souborů
  • Možnost vytvoření virtuální struktury složek až na úrovni jednotlivého dokladu
  • Bezpečně uložené soubory v databázi, která je společně s relační databází pravidelně zálohována
  • Ukládání naskenovaných faxů, dopisů, PDF souborů, e-mailů přímo k nabídkám, zakázkám, položkám atd.
  • Ukládání CAD náhledů výkresů k položkám  a to i hromadně
  • Snadno přístupná veškerá dokumentace vztažená:
    • k případu
    • k dokladu
    • k záznamu

PROPOJENÍ S OSTATNÍMI DOKLADY

  • Soubory je možné uložit k jakémumkoli dokladu v PPS Pro a nebo samostatně v rámci virtuální struktury souborů do modulu DM.